Smidiggør jeres ordreflow og forøg produktiviteten ved at integrere Uniconta med Ongoing.
OngoingSync gør det muligt for Uniconta at synkronisere jeres ordrer automatisk hvert 10 minut. I får også adgang til en portal hvor I kan styre integrationen.
Hele processen er automatisk og I behøver derfor ikke at foretage nogle manuelle handlinger.
Via portalen får I adgang til en liste over seneste aktiviteter, og mulighed for at tilpasse integrationen til jeres behov.
I skemaet herunder kan I se hvilke informationer der synkroniseres på ordrer fra Uniconta til Ongoing.
Ønskes flere informationer synkroniseret, er det også muligt.
OBS. Vær opmærksom på at denne integration kræver en tilføjelse af API abonnement hos Uniconta. Priser på dette kan ses på Unicontas side her, under "Serverlogin (API og integrationsadgang).
Til opsætning kræves en API nøgle fra Uniconta, og en bruger hos Ongoing (Link til oprettelse her). Efter oprettelse af disse, kan de indsættes via vores OngoingSync portal.
Funktioner
kr. 295,- pr. md.
(ekskl. moms)
Hør mere og kom i gang ved at kontakte os her
Kundeinformationer |
|
Navn | |
Adresse | |
Postnummer | |
By | |
Land | |
Telefon | |
Vareinformationer |
|
Varenummer | |
Navn | |
Beskrivelse | |
Vægt | |
Volume | |
Pris | |
Ordreinformationer |
|
Ordrenummer | |
Kommentar | |
Alternativ leveringsdato | |
Referencenummer |
Kontakt Rastec, hvis du ønsker at få oprettet en integration.
© 2024 Rastec ApS